W jakim kierunku rozwija się sprzedaż mobilna w Polsce? Jakie bolączki i oczekiwania mają użytkownicy m-commerce? Jakie zmiany warto wprowadzić w serwisie, aby osiągnąć wysokie wyniki na urządzeniach mobilnych? Czym jest technologia PWA i ile kosztuje?

Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziecie w najnowszym, 5. odcinku podcastu “Marketing oparty na danych”. Tym razem do rozmowy zaprosiłem Łukasza Pluteckiego, CEO firmy Atomstore, która zajmuje się tworzeniem dedykowanych sklepów internetowych oraz systemów B2B. Łukasz posiada olbrzymie doświadczenie w obszarze e-commerce – do tej pory wdrożył już kilkaset sklepów internetowych.

Miłego słuchania! 🙂

Przybliżony rozkład jazdy

1:54 – M-commerce: czy jest już standardem na polskim rynku?
5:50 – Jak wygląda proces projektowania/tworzenia strony na urządzenia mobilne?
9:30 – Główne protipy dotyczące projektowanie UX mobile 1st.
17:00 – Bolączki i oczekiwania użytkowników m-commerce.
24:00 – Dobre praktyki w obszarze płatności w m-commerce.
26:00 – Dobre praktyki w obszarze logistyki w m-commerce.
31:30 – Czym jest PWA? Czym różni się od RWD i dedykowanych aplikacji?
38:00 – Jakie udogodnienia po stronie użytkownika wnosi PWA?
45:00 – PWA – ile to kosztuje?
48:00 – Czy i kiedy PWA będzie standardem w m-commerce?

Podcast znajdziecie m.in. na:

Możecie też obejrzeć 5. odcinek podcastu Marketing oparty na danych na YouTube:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *