Jesteśmy świeżo po odmrożeniu gospodarki przez rząd. Handel elektroniczny zyskał jeszcze bardziej na wartości w czasie pandemii, kiedy to był jedyną formą zaopatrzenia klientów w niezbędne towary.

Dlatego nie bez powodu rozmawiamy w bieżącym odcinku MoND o tym, jak szybko rozpocząć sprzedaż w internecie. A dokładniej: na tapetę bierzemy najpopularniejszy obecnie marketplace w Polsce – Allegro.

Do rozmowy o sprzedaży i reklamie na Allegro zaprosiłem Tomasza Śląskiego, Head of E-commerce w agencji easyCommerce, która jest oficjalnym partnerem Allegro Ads. Jak mówi sam o sobie, analityka internetowa to jego hobby. Tomasz z Allegro Ads pracuje od początku powstania tego ekosystemu reklamowego – czyli od 2015 roku. Na starcie jako sprzedawca korzystający z tego kanału, następnie jako freelancer, a obecnie – pod marką własnej agencji easyCommerce.

W odcinku 7 znajdziecie m.in. odpowiedzi na pytania związane ze skuteczną sprzedażą na Allegro, w tym m.in.:

  • Jak wejść z biznesem na Allegro?
  • Jak skutecznie rozwijać sprzedaż w obrębie tego marketplace?
  • Jakich błędów lepiej nie popełniać?

A już za tydzień kolejna część rozmowy z Tomaszem – tym razem w całości poświęcona Allegro Ads.

Miłego słuchania!

Przybliżony rozkład jazdy

04:30 — News: Allegro podniosło prowizje dla sprzedawców
11:35 — Chcesz zacząć sprzedawać w internecie? Co wybrać: Allegro czy własny e-commerce?
17:30 — Od czego zacząć sprzedaż na Allegro i jak budować swój brand?
25:30 — Opinie na Allegro – czemu są tak istotne?
28:30 — Co Allegro zapewnia sprzedawcom? Czemu jest tak atrakcyjne dla początkujących sprzedawców?
35:30 — Czym jest Allegro Smart?
39:30 — Jak budować lojalność wobec naszej marki na Allegro?
47:30 — Jaka jest bariera wejścia na Allegro?
55:30 — Jakie najczęstsze błędy popełniają sprzedawcy na Allegro?

Podcast znajdziecie m.in. na:

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 7. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *