Trafiłeś właśnie na serię podcastów Marketing oparty na danych!


Cześć, nazywam się Sebastian Suma i od kilkunastu lat jestem związany z marketingiem internetowym, między innymi prowadząc agencję SEM Sempai.

Poprzez rozmowy z różnymi osobami, które zajmują się reklamą w internecie i analityką webową, chciałbym zbudować obraz tego, czym jest data driven marketing i jak go wykorzystać w praktyce.

Sieci reklamowe czy systemy analityczne dostarczają nam olbrzymią ilość danych. Musimy je nie tylko przeanalizować, ale też zrozumieć i umieścić w odpowiednim kontekście marketingowym.

W reklamie nie liczą się już tylko kreacja i budżet. W centrum działań stawiany jest użytkownik: jego intencje zakupowe, profile zainteresowań, działania dokonywane online i offline, jego lokalizacja.

Do tego dochodzą też:

  • jak najdokładniejsze mierzenie efektywności działań reklamowych,
  • odpowiednie alokowanie budżetów reklamowych.

I to właśnie jest marketing napędzany danymi!

Więcej odcinków