Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Adam jest od początku swojej kariery związany z agencją Sempai, obecnie zarządza całym jej działem PPC.

Tematy, które podejmujemy w pierwszym odcinku:


3:35 Jakie możliwości z zakresu automatyzacji ofertuje Google Ads?
17:20 Jakie warunki trzeba spełnić, żeby efektywnie korzystać z kampanii inteligentnych?
24:00 Automatyzacja a przekazy reklamowe.
27:30 Obszary, w których automatyzacja wpiera pracę specjalisty Google Ads.
33:00 Obszary, w których z kolei automatyzacja potrzebuje wsparcia specjalisty Google Ads.
37:50 Co nowego szykuje dla nas Google?

Podcast znajdziecie m.in. na:

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 1. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *