Do rozmowy zaprosiłem Adama Cieślę, specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu w wyszukiwarkach, ze specjalizacją Google Ads. Adam jest od początku swojej kariery związany z agencją Sempai, obecnie zarządza całym jej działem PPC.
Tematy, które podejmujemy w pierwszym odcinku:
3:35 — Jakie możliwości z zakresu automatyzacji ofertuje Google Ads?
17:20 — Jakie warunki trzeba spełnić, żeby efektywnie korzystać z kampanii inteligentnych?
24:00 — Automatyzacja a przekazy reklamowe.
27:30 — Obszary, w których automatyzacja wpiera pracę specjalisty Google Ads.
33:00 — Obszary, w których z kolei automatyzacja potrzebuje wsparcia specjalisty Google Ads.
37:50 — Co nowego szykuje dla nas Google?
Podcast znajdziecie m.in. na:
- Soundclouds
- Spotify: w przeglądarce lub bezpośrednio w aplikacji (spotify:episode:35TpuzaWpIxtbevRUYxSkS)
- Apple Podcasts
- Google Podcasts
Jeżeli chcielibyście obejrzeć 1. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo: