Czy można osiągnąć sukces w sprzedaży na Allegro, nie reklamując się?

Zdaniem mojego podcastowego gościa, Tomasza Śląskiego: zdecydowanie nie!

Zachęcamy do przesłuchania 8. odcinka podcastu Marketing oparty na danych ? Jest to druga część rozmowy z Tomaszem Śląskim, który specjalizuje się w sprzedaży i reklamie na platformie Allegro. Head of e-commerce w easyCommerce, partnerskiej agencji Allegro, posiadającej status Allegro Partner Ads+.

W bieżącym odcinku koncentrujemy się przede wszystkim na możliwościach reklamowych, jakie oferuje największy marketplace w Polsce – platforma Allegro.

Odpowiedzą na wiele pytań związanych z promocją w tym medium, w tym m.in.:

  • Co to jest Allegro Ads?
  • Czym charakteryzuje się sieć reklamowa Allegro?
  • Jak skutecznie wykorzystać ją do zwiększenia sprzedaży?

Poprzedni, 7 odcinek podcastu w całości poświęciliśmy rozpoczynaniu sprzedaży na Allegro. Staraliśmy się znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak wejść z biznesem na Allegro?
  • Jak skutecznie rozwijać sprzedaż w obrębie tego marketplace?
  • Jakich błędów lepiej nie popełniać?

Jeżeli nie mieliście jeszcze okazji się z nim zapoznać, znajdziecie go TUTAJ.

MOND 08 – na jakie pytania odpowiadamy?

  • Czy można odnieść sukces sprzedażowy na Allegro, nie prowadząc działań reklamowych na tej platformie?
  • Czy konfiguracja i optymalizacja reklam na Allegro jest skomplikowana?
  • Jaki jest minimalny budżetowy próg wejścia, aby rozpocząć działania reklamowe na Allegro?
  • Jakie możliwości reklamowe oferuje w Allegro na różnych etapach lejka sprzedażowego?
  • Czy i jakie strategie remarketingowe mamy do wyboru w obrębie tego marketplace’u?
  • W jaki sposób uruchomić swoją pierwszą reklamę na Allegro?
  • Jakie modele rozliczeń oferuje sieć reklamowa Allegro?
  • W jaki sposób analizować efektywność działań reklamowych na Allegro i jakie dedykowane narzędzia w tym obszarze oferuje platforma?
  • W jaki sposób możemy zasilać budżet reklamowy Allegro Ads?

Podcast znajdziecie m.in. na:

Jeżeli chcielibyście obejrzeć 8. odcinek Marketingu opartego na danych, udostępniamy też materiał wideo:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *