W odcinku 20 podcastu Marketing oparty na danych poruszamy gorący temat TikToka, jego możliwości reklamowych oraz sposobów na angażowanie społeczności. […]
MoND 19: Analityka treści w kampaniach marketingowych
O czym warto pamiętać, planując skuteczne strategie content marketingowe dla firm? Jak analizować opłacalność swoich działań i wyciągać konstruktywne wnioski? […]
MoND 18: Jak automatyzacja marketingu może wspierać sprzedaż online?
Na czym polega marketing automation i jak rozpocząć z nim przygodę na swojej stronie internetowej? Czy jest to rozwiązanie dedykowane […]
MoND 17: Core Web Vitals – czym są i jaki mają wpływ na optymalizację SEO serwisów www
Co sprawia, że nasza strona jest wysoko lub nisko w wynikach wyszukiwania Google? Tego dowiecie się z odcinka 17 podcastu […]
MoND 16: Wynik jakości w kampaniach Google Ads
Budżet to nie wszystko – liczy się także jakość kampanii reklamowej. A im bardziej Twoje reklamy oraz strona docelowa odpowiadają […]
MoND 15: Optymalizacja i pozycjonowanie: czy SEO może być data driven?
Najnowszy odcinek podcastu Marketing oparty na danych to rozmowa poświęcona SEO. Z moim gościem porozmawiamy m.in. o tym, jak ważne […]
MoND 14 – Facebook Ads a zmiany w polityce prywatności iOS 14
Dziś na tapetę weźmiemy gorący temat zmiany w polityce prywatności, która przyszła do nas wraz z iOS 14 marki Apple. […]
MoND 13 – Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych?
Czy warto inwestować w opinie o firmie oraz produktach w działaniach marketingowych i sprzedażowych? W najnowszym, 13 odcinku MoND wraz […]
MoND 12 Google Analytics 4: przyszłość analityki internetowej.
Przed Wami odcinek 12 podcastu Marketing Oparty na danych. Jego motywem przewodnim jest nowa usługa Google, czyli Google Analytics 4 […]
MoND 11 – Jak sprzedawać na Amazonie?
Przed Wami 11 odcinek podcastu Marketing oparty na danych – do rozmowy zaprosiłem Przemysława Piętkę, CEO agencji Rapid Launch, który […]